Χρηση Η/Υ διαδραστικων μεσων και Λογοτεχνικων βιβλιων

Ξενες Γλωσσες - Φροντιστηριο - Μελετη

Χρήση Η/Υ, διαδραστικών μέσων και Λογοτεχνικών βιβλίων

Η διδασκαλία ,ως μία αέναη διαδικασία που εξελίσσεται με την πρόοδο της διδακτικής επιστήμης, υποδεικνύει την αναζήτηση των μέσων & των μεθόδων εκείνων που ανταποκρίνονται στις επιταγές των καιρών και συμβαδίζουν με τα τεχνολογικά επιτεύγματα.

Ως εκ τούτου έχουμε εντάξει στην εκπαιδευτική διαδικασία του Κέντρου μας επιστημονικά εργαλεία όπως το multimedia πρόγραμμα Belt Study System και το νεότερο Belt Online με τη χρήση Η/Υ, τα οποία στοχεύουν στην μελέτη - εμπέδωση της αγγλικής γλώσσας. Τα προγράμματα αυτά αφορούν συνολικά την ύλη του επιπέδου που ανήκει ο μαθητής & αναπτύσσει με ορθό τρόπο όλες τις δεξιότητες της γλώσσας (ομιλία, ακουστική, ανάγνωση, γραφή). Αξίζει να σημειωθεί ότι στις "επί πτυχίω " τάξεις οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να ασκηθούν σε τεστ προσομοίωσης.
Δια του τρόπου αυτού, ο σπουδαστής εξοικειώνεται με τη χρήση των υπολογιστών, εργάζεται με το δικό του ρυθμό, μαθαίνει άμεσα τα αποτελέσματά του & καλύπτει τις τυχόν ελλείψεις του.

Εξελισσόμενοι συνεχώς, έχουμε πλέον υιοθετήσει τα καινοτόμα συστήματα ELTS SKILLS & ELT school με τα οποία σας προσφέρουμε τη δυνατότητα να παρακολουθείτε την πρόοδο των σπουδαστών σε χρόνο & τόπο που εσείς επιλέγετε, καθώς παρέχουν πρόσβαση στις βαθμολογίες των μαθητών μέσω Beb browser ή μέσω δωρεάν εφαρμογών για φορητές συσκευές. Επίσης, διατίθεται ειδική πλατφόρμα επιπλέον εκπαιδευτικού υλικού για περαιτέρω εξάσκηση του μαθητή, στην οποία δύναται να έχει πρόσβαση & από το σπίτι. 

Εκ παραλλήλου, η χρήση του διαδραστικού πίνακα, interactive whiteboard, δίνει τη δυνατότητα στους σπουδαστές μας μέσω της οπτικοακουστικής επαφής & της ενεργούς τους συμμετοχής να αναπτύξουν δεξιότητες & να εμπεδώσουν την ύλη που έχουν διδαχθεί, όντας οι ίδιοι κοινωνοί ενός άμεσου & πολυεπίπεδου μαθήματος.

Τέλος, αναγνωρίζοντας την αναλλοίωτη των "παραδοσιακών" Λογοτεχνικών Βιβλίων, τα εντάσσουμε στο πρόγραμμά μας ως ένα ακόμη μέσο για να επιτύχουμε τον "υψίστης σημασίας" στόχο, αυτόν της επανάληψης - εμπέδωσης της διδαχθείσας ύλης.